TORSDAG

Hej, även i dag möter ni en glad Sandra. Är lite arg på människor som inte kan hålla käft bara, inte kan man lita på någon här i världen. Det är illa! Ja, över till det braiga händelserna. I förmiddags var jag och Viktor på expert och köpte högtalare till min dator. Grymt bra är dom. Bara 199 kronor, helt otroligt haha. Så just nu spelar jag musik och sjunger värsta högt. Yeää! I kväll är det träning. Det gör mig också glad. Hela denna dagen har gjort mig glad. Jag, Anna och Julia har julpyntat ett skyltfönster, det blev ta mig fan bra! Inte klara än men det blir vi i morgon förhoppningsvis. Finns lite bilder på hur vi bar oss åt för att få fram ett sånt här mästerverk här nedanför. I morgon är det Fredag och det är så jävla skönt. Börjar 08.00 och slutar 14.00 så det är en go dag i morgon. Sen hem och äta pommes frites med mina små gosiga gullisar. Blir nog ett och annat glas vin i morgon. Det gillar vi! Nu ska jag iväg och städa lite. Ha det
Dagens skämt:
Varför kunde inte blondinen skriva siffran elva?
- Hon visste inte vilken etta som kom först







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0