träning

Hur skulle man ärligt talat klara sig utan att träna. Förstår inte dom som bara sitter hemma framför datorn och äter chips. Det är sjukt.. Man mår bra av att träna helt enkelt! (Mina kloka ord för dagen ;))
Ja skolan i dag var la helt okej :) Började vid vanlig tid och skulle egentligen slutat vid ett men då fick jag ett uppdrag. Niorna har nämligen varit och hälsat på i dag så Adam frågade fall jag ville byta med honom. Asså, han skulle pratat om Apun inför dessa småttingarna men nu gjorde jag det ist. Det var allt en rolig uppgift! Slutade då ist vid tre efter det gick vi till FIKET och köpte Caffelatte med hasselnöts smak.MMMMM! Sen vidare till sången eller aa lucian. Gick la inget vidare i dag. Alla var sjukt trötta. Det blir lätt så när man ska ta hand om dagisbarn hela dagarna haha. Ni kan kalla mig Sandra vuxen Lundgren!! Åkte sedan till Limmared, hem till Anna och sen till Limmareds hallen där vi kollade lite på Egzons träning. Vid halv åtta började våran och höll på i ungefär en och en halv timma. Nu sitter jag här och äter ostmacka och dricker Äppeljuice. Blir nog sängen när som helst.. I morgon blir det till och sova en timma längre än vanligt. Sovmorgon till fem över tio. puss
Dagens skämt:

Vad sa blondinen när hon blev retad för att hon hade vakuum i huvudet?
- Bättre det än ingenting alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0