Jäddra test haha

Känner mig så jävla tvungen.. haha

GÖR TESTET ANNARS BLIR Ձ๏11 INGET BRA ÅR

Fullständigt namn: Sandra Linnea Jenny Lundgren
Födelsedag: 6 november
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Just nu blont men i botten är jag tyå råttfärgat..
Högerhänt/vänsterhänt: Höger

Favorit:
Sport: Fotboll
Helgdag: Lördag och fredagar
Årstid: sommar och vår

Har du någonsin:
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja, fy tusan va hemskt 
Blivit förkrossad: Ja, tyvärr
Sovit utomhus: Ja, tälta är man ju en hejare på nu för ti´n 
Bråkat med någon: Ja..
Sårat någon: Har jag säkert, alltid gör man något dumt.
Sett en död människa: Ja
Retats: Ja, fråga min bror!

This or that:
Pepsi/cola: Cola
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Tv/film: Beror på vad de ä på tv, så svara både tv och film
Gitarr/trummor: Gitarr, typ det bästa som finns ju. En kille som kan sjunga o spela gitarr grrr..
Adidas/nike: Adidas
Pojkvän/singel: Beror på..

Senast du:
Skrattade: typ förut, Simon o mamma rådampade eller något haha
Grät: hmm.. typ en vecka sedan kanske..
Senast du var sur: vet ej, går upp o ner hela tiden
Filmen du såg: The last song. Bästa filmen ever!
Drog ett skämt: haha ne du.
Sjöng en sång: 1 minut sedan

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: nej
kramat någon: ja
Haft sex med någon: nej
Bakat: ja
Viljat dö: Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0