LÖRDAG

Hej, sitter fortfarande här i Göteborg eller ja utanför Göteborg rättare sagt i Tuve. Väldigt trevlig lite stad/by eller vad man nu ska kalla det. haha Igår röjde la jag o Johanna i stan eklart. Redan på dagen var vi på hugget, handlade kläder och åt tacobuffé. Blev la endel nya kläder för mig också. Ett par jeans, en tröja och spännen till håret. ÄLSKAR REA!! På kvällen kollade vi match mellan IFK Göteborg- Brasilien. Brasilien vann på straffar. Tyckte ärligt talat lite synd om Göteborg där. Sen när vi skulle dra hem därifrån fick Johanna följa mig till min buss, feg som jag är. Läskigt att gå själv inne i Göteborg tycker jag! Ja iaf, jag satte mig på bussen o rätt som det var blev man uppraggad av en 22åring. Haha inget man direkt hade på schemat. Där blir man allt lite förvånad. När jag klev av bussen i Tuve stod Jeanette där och väntade på mig. Vi gick hem o satte oss vid TVen. Blev trött ganska fort så jag gick o lade mig. I dag ser schemat ganska tomt ut faktist. Pappa och Simon kanske kommer ner till Göteborg ikväll och då ska vi antagligen hitta på något. Förhoppningsvis något roligt. Nu känner jag doften av nystekt falukorv, dax att äta.

Dagens motion: inget än så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0