MÅNDAG


Hej, kom precis hem från en jobbingtur ute i Hulareds fina skogar. Det fick bli en runda på 2,5 km i dag. Fortfarande trött efter förra veckans bravader. Spenderarde ju nämligen Måndagen- Söndagen i Falkenberg. Massa goa vänner, dricka o skratt har utförts under dessa sex dagar. De jag spenderats mest tid med där nere är la Sandra, Sara, Linn, Louise o Elina och det vill jag säga er gott folk att de flickorna är väldans trevliga så krummelurer. Även denna veckan verkar ganska uppbokad. Tisdag: tälta med Elina Ekis. Onsdag: skulle egenligen jobbat men behövde inte. Torsdag: t-kväll inne i Borås. Fredag-Lördag-Söndag: Göteborg för att kolla GOTHIA samt umgås med vänner o lådsasfamiljen som bor ute i Tuve. denna veckan ser ju också lovande ut tycker jag

lite bilder från veckans äventyr





Hela goa gänget



Basse, Albin, Hampus, Viktor och Sandra


Jag och Louise
Jag och Louise


Jag
Jag


Kommentarer
Postat av: elina ek

Vilken fin blogg du har (a)

2010-07-20 @ 16:51:07
URL: http://elinaeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0