ONSDAG

Hej, idag känner jag att det är helt okej fall ni kallar mig "rediga lundgren". Har nämligen: rensat farmors plattor, tvättat två bilar, tvättat kläder, diskat o dammsugit! de ni. Juste har även plockat ner ett tält tillsammans med Elina och Sara. Konstiga som vi är så tältade vi på Hulareds badplats natten till idag.. det var kallt och väldigt myggigt men det gick fint, ända tills jag stack hem vid 05.00 för att jag var trött på att sara låg o petade på mig hela tiden. Misstolka inte, det ä inte så illa som det låter. Tillbaka till själva tältandet o maten. Alla mat-delar var med, Ketchup, senap, korv, bröd, gurka och dricka.. Vi hade bara ett litet problem.. TÄNDA GRILLEN! Vi kände det enda från start att detta kommer nog bli ett stort problem men vi tänka de : Hur svårt kan det vara och tända en engångsgrill ? Vi använde 1, 2, 3, 4,..24,..30,....40 tändstickor men lik förbannat brann inte skiten. Som tur var bodde inte Elina så långt ifrån så hon tog "hot dog"- paketet och åkte hem för att steka korvarna på en vanlig spis. -Gött, tänkte jag och sara men rätt som det var dök Elina upp igen, men en ny grill! Denna gången lyckades vi ju faktist på fyr på den och efter 20 minuter satt vi på Grytteredsstranden och grillade korv och åt marshmellows. Inte fel, inte fel!
Efter maten skulle vi eklart köra SMSROULETTE.. PINSAMT! Ber verkligen om ursäkt fall jag skickat något olämpligt till någon.. hmm..

Imorgon åker jag inte till Borås för att sedan fortsätta min resa till Göteborg på Fredag. Där ska jag träffa kissejohanna.. Vi ska spana Boooooys! haha

Vill också tacka Elina Ek för hennes mina insatta av min bloggdesign.

Dagens motion: 2 km cykling, 3 km promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0