FREDAG

Hej, vill bara berätta att jag kommer inte ha något internet på några dagar nu framöver så inget bloggande från mig men dte finns ju massa andra bloggar att läsa, eller hur? haha Hoppas alla läsare tog mitt förra inkägg väldigt oseriöst, för det var det! Sara skickade sms till mig igår haha. Här kommer konversationen:
Sara: Ska du förstora läpparna:)
Sandra: ja:)
Sara: Ärligt?
Sandra: ja, jag och mamma har varit och kollat i dag:)
Sara: Hur mycket kostar det ?

haha jag hann inte ens svara på det sista sms innan Sara ringer.

Sandra: Hej
Sara: Hej, ofta du är seriös?
Sandra: Ja hehe vadå?
Sara: Okej, hur mycket kostar det då?
Sandra: 2000 i över och 2000 i underläppan.
Sara: Okej
Sandra: men jag ska bara göra överläppen och jag hoppas verkligen det blir bra för det går ju inte göra något åt det sen ifall jag skulle ångra mig.
Sara: Ne hehe
Sandra: Sara jag skoja tror du att jag är helt dum i huvudet eller?!
Sara: HAHA tänkte la nästan det

Haha, förbannat så dummer liten bue hon är!

puss Sara från Sandris

Ja, tillbaka till det verkliga livet nu kanske. I dag är det Fredag och det innebär ju sista jobbdagen. Återstår bara tre dagar på APUn sen, lite skönt faktist. Har förberett med en överraskning till dom som jobbra där. Hoppas dom gillar det! Gick upp vid 06.30 i dag. Packade kite, kollade på "vakna med the voice". Nu måste jag gå och fixa mig, börjar nämligen 08.00 idag. Så om ni vill något är dte bara att höra av sig på movilen. Kan ju också berätta att denna helg kommer bestå av rep och på söndag blir dte först middag hos mormor och morfar, det ä ju farsdag och sen 15.45 är dte samling i Nittrorp för ännu ett kioskstående. Ha det!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0