Gästblogg!


Jag hjälper Sandra lite på traven när det gäller bloggandet.

För er som känner Sandra vet att hon är en helt underbar person. Det blir aldrig några ledsna miner om den tösen är på bra humör. Jag har känt sandra sen början av skoltiden, när vi var små lekte vi alltid ute i deras ladugård vi hade plastpåsar fyllda med vatten som vi lekte var våra kaniner. Vi matade dom kelade med dom och allt, alla har vi varit små någon gång. En annan liten sak jag och Sandra alltid gjorde var att den 1 maj varje år, cyklade vi ner tillsammans med en farbor i Hulared och tog vårat första dopp, kallt som satan men ändå så gjorde vi det varje år! Vi umgås inte lika mycket nuförtiden, blev mindre när hon började 7:an och jag fortfarande gick kvar i 6:an. Men även fast att vi inte umgås så mycket, så är hon en person som alltid finns där. Kanske inte säger det ofta, men jag älskar dig tösa, vi har många minnen tillsammans♥

EN TYP STOR FET LÄNK TILL MIG SJÄLV HÄÄÄÄR!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0