LÖRDAG

Hej, ni kan kalla mig vuxen för i dag har jag:
dammsugit
tvättat fönster
satt upp ljusstakar
bytt gardiner
dammat
renbäddat
Ja den ni, fast lite facebook har det allt blivit också haha. Höll på mellan 09.00 och 14.00. Jobbigt värre! Vid 15.00 kom mammi och hämtade mig och Simon. Åkte hem till Dalstorp lämnade all packning sen iväg till Gällstad. Hade egentligen tänk att jag skulle köpa byxor på lager men så blev det inte. Ist blev det ett par jätte grymisch skor and I love them. Bild finns här nedan. Nu sitter jag, mamma och bror min och kollar på "Så mycket bättre", äter pepparkakor, dricker glögg och myser. Så nu ska jag fortsätta och kolla. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0