LÖRDAG

Hej, gårkvällen var verkligen hur bra som helst. Alla var super duper duktiga och förhoppningsvis har publiken samma åsikter som jag. Bilder kommer senare. Nervös var man iaf, sjöng fel gjorde jag också fast det ska man inte erkänna men nu gjorde jag det ändå. Ikväll, Lördag är det ALL IN som gäller! Ska till Ambjörnarp på rockfest tillsammans Sara, Sandra, Daniela och Elina. GRYMT! Kläder är inte bestämda än och bilder från förfesten kommer också senare.. Juste jag jobbade ju min sista dag på hotellet igår också. Tråkigt men ändå jätte skönt att det är över. Jo, jag fick smörgåstårta och ett presentkort på Gina för 500 kr. Ne, nu ska jag laga lite mat sen bär det av till Dalstorp. Ses i dimman gott folk. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0