MÅNDAG

Hej, är verkligen hur glad och frisk som helst. Har nämligen varit i Gällstad och handlat med mamma. Vi åkte la vid 14.30 tiden och gick först upp på lager. Där köpte jag en pälsväst, en svart farfars tröja, två par vanliga svarta tights och ett halsband. Sen gick vi vidare till underklädesaffären typ mittemot ICA där köpte jag tights med skinn fram på knäna. Har letat typ överallt efter exakt sådana men har inte hittat dom fören nu. Yber glad blev jag! I morgon blir det skolan och sen Borås för ev. lite mer shopping. Ska även fråga efter nästa APU-plats. Var säger jag inte nu. Pinsamt fall jag inte får de haha. Nu ska jag ta och äta lite. Potatismos, köttbullar och lingon står på kvällens meny. Ha det
Ojdå, höll nästan på att glömma något som jag från och med idag kallar dagens skämt. Det var Marcus som ville att jag skulle ha detta så får la vara lite snäll mot pöjka. Om jag inte varit med om något skämt i skolan så får jag helt enkelt ta ett från Internet och det får det bli i dag. Ett väldigt dumt blondin skämt, förlåt alla blondiner inkl mig själv haha. Tack för mig hej!
Hur får man en blondin att drunkna? 
- Du lägger en spegel på botten av en pool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0