SÖNDAG


Hej,
dessa jävla söndagar och speciellt denna. Inget roligt att vakna bakis kan jag meddela men det visste la kanske alla redan. Jaha, nu ska jag berätta lite om går kvällen då. Sara kom vid 16.30 tiden. Vi började göra i ordning oss. Sen kom Elina, Viktor och Robin och senare kom Daniela. Sen var vi eller iaf jag igång haha. Jag sög verkligen på ölspelet, förlorade hela tiden och om man förlorar så betyder ju det att man måste dricka och det var inte så bra haha. Vid 21.15 tiden kom taxin. Det var då den riktiga förfesten började haha grymt var det. Väl framme i Ambjörnarp så skulle vi betala och ärligt talat kändes det som jag betala med mitt minne för efter inträdetsbetalningen så minns jag inte så mycket haha. Kom la hem vis 02.00 tiden någon gång gjorde popcorn och sen somnade jag haha. Gick upp vid 10.30 tiden tog mig en macka och städade lite eller aa en heldel. Det såg faktiskt allvarligt talat ut som en bomb hade slagit ner i köket. Det var typ som att man hade tvättat golvet med lim, så kletigt var det haha. Flaskor och burkar lite överallt men det är fixat nu vet ni. Nu sitter jag och kollar på "Tjenare kungen" riktigt bra film. Vid sju åker jag till pappa så packning står först på listan efter filmens slut. Ikväll blir det pizzzzzzzzza så jävla mycket! Bilder från förfesten finns på facebook. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0