SÖNDAG

Hej, kom precis hem från Dannike. Har ju varit på kalas där. Fick en jätte fin lampa, "strumpebyxor", enna lita julgran, sminkgrej och pengar. Nu jäddrar ska här shoppas någon dag haha. Mår inte riktigt okej än så det blir nog ingen skola för mig i morgon heller, tyvärr!  Har under mina senaste månaderna börjat tänk på hur fan vi pratar egentligen. Hur många olika dialekter vi har och hur vi egentligen skulle vilja skriva om vi fick välja själv. Så någon dag under denna veckan så tänkte jag att jag skulle försöka skriva ett inlägg så som våran dialekt är tecknad. Låter la kanske inte så roligt men varje gång jag ser ett inlägg som är Kindboskrivet så skattar jag haha.
Säsongsavslutning på "ensam mamma söker" i dag också. Usch, det enda programmet jag har följt nu det senaste. Jaja, nu ska jag fortsätta med det jag gjorde före jag började skriva, vet i tusan vad jag gjorde. Ha det
Juste, HÄÄÄÄÄR är en liten snutt av konserten jag var med i Hulared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0