SÖNDAG

Hej, sitter just nu hos pappa, ska fira honom på farsdag. Sen vidare till Dannike för att fira mammas pappa alltså min morfar ifall ni inte fattade det haha. Sen ut till en kall och hamburgeluktande kiosk i Nittorp. Burrrr men ikväll ska jag dricka massa glögg med mandel i. Den ni! Helgen har varit ganska lugn. I fredags var jag först på rep i Ulricehamn, lika roligt som vanligt. Sen vid 22.00 tiden åkte jag och Marcus in till Dalsjöfors för att kolla på Grimsås när de spelade i Mariedalcup och det gick la inge vidare skulle jag inte kunna påstå haha. Var la hemma vis 02.10 tiden och då var det dax för duschen sen sova. På lördagen vaknade jag vid 12.30 gick ut och gick, tog svänger över affären och köpte frallor sen hem och satte mig framför teven. Vid 16.00 tiden var det rep som gällde även en gång. Fast denna gången hemma hos Frida. På Fredag smäller det! Konsertuppvisning i Hulareds kyrka klockan 19.00. Välkomna! En artikel kommer finnas i STT torsdagen den 18, så håll utkik gott folk. Nehe, nu väntar glasstårtan och kaffet på mig. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0