TISDAG

Hej, har precis ätit upp en super god köttsbullsmacka. MUMMA! Under dagen och kvällen har jag befunnit mig i skolan och i Limmared på träning. Skolan var la helt okej men träningen var då sämre. Eftersom jag varit sjuk så orkade jag typ ingenting, inte för att jag gör det i vanliga fall heller men aah ni fattar vad jag menar. Det är synd om mig haha. I morgon kommer skottarna till skolan. Ja, för er som inte vet om något om detta så är typ alltid några skottar som kommer till skolan och bor hemma hos några i 2an på handelsprogrammet varje år. Själv valde jag att inte ha någon för att jag suger på engelska. Så ja, är lite nervös för att dom ska börja snacka med mig eller något haha. Jag, Anna och Martina ska iaf ha jätte roligt utan var sitt skott. Ska gå och lägga mig nu. Ha det
Dagens skämt:
Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0