FREDAG

Hej, allt bra med er? Med mig är det fint som tusan vet ni. Taggad som fasiken inför morgondagens festande. Kommer förhoppningsvis bli en jätte bra kväll. Denna kvällen har varit helt crazy.. Haha först var jag i skolan som vanligt det är la inget konstigt med sen sen efter skolan åkte jag hem till pappa och packa det sista till mamma. Sen körde framor mig upp till Dalle. Där fick jag inte vara ensam, Jasseboy kom på stört och helt plötsligt kom vi på att vi skulle ut o ta kort. Vi skickade till Cajsa Öberg och frågade fall hon skulle vilja fota oss och de ville hon som tur va. Vi fixade oss och gick sedan ner till badplatsen. Vi tog några kort eller inta bara några vi tog jätte många. Skit skoj var de. Ett stort tack till Cajsa som så snällt ställde upp.
I morgon är det match och vinst som gäller. NIK!
Bilderna kommer upp här snarst. Kolla min facebook sålänge. HÄÄÄÄÄÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0