LÖRDAG

Hej, är det Lördag eller Söndag i dag?! det har jag fan gått och grunnat på hela dagen men kom sedan fram till att det är Lördag haha. I dag har det spelats två matcher ute på Åsavallen. Först i det laget jag spelar i U19. Vi spelade lika mot kindaholm(skulle vilja tacka någon i det laget för mitt fina blåmärke jag fick). Sedan var det enkronamach som gällde. A-laget mot Mariedal. Nittorp tog ju självklart hem segen. Go vinst! 2a i serien just nu. Hoppas på att vi håller oss kvar där! Nu sitter jag här hemma i Hulared och gör ingenting. I morgon blir det jobb ända borta i Lånaryd, ingen aning om var det ligger men som tur är har vi GPS i bilen så dit ska vi nog hitta. Pappa kör mig dit fall ni ville veta det också haha. Har planerat att gå och lägga mig tidigt i dag, får la se fall jag håller det. ni får ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Varsegod ;)

2010-09-21 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0