ONSDAG

Hej, började 10.05 i dag så jag tog en senare buss ifrån Hulared. Rätt skön dag i skolan med inte så jobbiga lektioner. Vill bara meddela att jag fick VG på min muntliga redovisning och 36/37 på provet i turism. Riktigt skönt faktist! I morgon börjar jag 12.15 så jag tar 10.30 bussen från Dalstorp. Farmor kör mig dit, våran egen lilla taxi skulle jag nog kunna kalla henne, sicken klippa!! Läxa i turism till i morgon. Ska kolla genom det en sista gång sen innan jag hälsar på John Blund i ungefär 11 timmar.  Fick också redo på för ett par dagar sedan att jag ska vara med i Frida Alexanderssons projektarbete som ska innehålla en konstert. Väldigt bra och rolig idé av henne där måste jag säga. Nu ska jag föra över de allra viktigaste sakerna vi har på datorn till ett USB-minne. Vi ska nämligen lämna in datorn och uppdatera lite grejer. Ha det fint, vi hörs gött fölk  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0