ONSDAG

Hej, precis klar med mitt reklamblad om Vadvetjåkka och Abisko. Nationalparker vi har skrivit om. Fattade ingenting men hoppas det ordnar nu. Redovisning i morgon också. KILL MEE! Fullbokad framför TVen även ikväll. "Halv åtta hos mig, IDOL, skånefruar och tillslut Kungar av tylösand". TV och soppa, kan nästan inte bli bättre känner ju jag personligen haha. Vill bara meddela att jag hatar politik. Tusan, det enda folk snackar om. Sluta med det nu. Så jäddra trött på skiten. Läste BT förut också, vuxen? - Jaaa vad ska man säga haha. Läste iaf om en Präst som hade köpt sex i ett parkeringhus. Vad säger gud om detta prällenliten? Haha. Nu blir det te och sjunga genom Christina Aguileras låt " Beautiful". Sen gosa ner mig i soffan. Ha det


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej där ! Fin blogg du har, hoppas allt är bra annars å så kram

2010-09-22 @ 20:14:00
URL: http://www.elavela.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

taack mikaela :) ja allt är bra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0