ONSDAG

Hej, har varit med om en rätt soft dag idag. Vaknade 10.30 ungefär, gick upp städade lite. Vid 11.30 kommer pappain och frågar fall jag vill laga mat till honom. Självklart sa jag. Lagade korvstroganoff och ris. vis 12.00 gick jag ut och klippte gräset. Det tog ungefär 1 h och 20 min. Jag var alltså klar 13.20. då gick jag in fixade mig lite och gick ut till bussen. Dagens första lektion började nämligen 14.25 i dag men klantig som jag är hade jag bara kollar bussar från Dalstorp. Så jag fick skamset gå in genom lektionsdörren 14.55. PINSAMT! Fick också reda på att vi är hellediga i morgon. Känns som att vi typ inte går i skolan längre.. Lediga 24/7. Dagens samhälle säger jag bara haha. Vi fick iaf en hemuppgift vi skulle göra, bara för att vi inte skulle glömma av skolan helt.

Ikväll blir det korv i bröd och flera timmars sittande framför tven. I LOVE IT! Vill också meddela att jag älskar min hund, han är den sötaste i hela världen.

Namn: Zeb
Ålder: 13 år (91 i hundår)
Kön: hane
Färg: vit, svart och brun
Ras: borde colli
Ögonfärg: blå
Älsklingsmat: rester från middagen
Söt: JAAAA!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0