SÖNDAG

Hej, jag är så jävla förbannad! Jag sitter uppe vid teven och kollar på "ensam mamma söker" och så kommer pappa upp och bara knäpper över till sporten. Jag frågade vad han höll på med och då sa han att jag får kolla på datorn fall jag vill se de. Tack pappa, inte alls ego den människan. Så nu är jag distraherad och kan inte plugga på psykologiprovet vi har i morgon. Satan va jobbigt. Helgen har förövrigt varit ganska bra men kunde varit bättre måste jag säga. I dag jobbade jag som ni kanske läste i mitt förra inlägg. 400 kronor rikare det är alltid gött må jag säga. Nehe borde egenligen sova men måste duscha och prata med Johanna lite. Saknar den lilla kissen lite måste jag erkänna och sandra och sara också, dom får jag ju inet glömma. Love to er! Imorgon blir det körkort grej, äntligen! mellan 17.00 och 20.00. Sen ska även jag ut på de asfalterade vägarna, Opppps! nene, ni får la ha det så bra dårå

Ge mig skärpet!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0