SÖNDAG

Hej, Skit bra kväll på sigges igår mindre bra i dag kan jag meddela. Nu ska jag berätta lite om både Lördagen och Söndagen. Jag och Sara fixade iordning oss här hemma hos mig sen vid typ åtta så körde Anette oss till A-Ks lilla stuga som ligger i våran kära fotbollshemstad, Nittorp. Vid halv nio åkte vi och hämtade mia. Becca körde (var vill säga inte så nykter senare på kvällen, haha). Sen vidare till Limmared och till Choggan där det var förfest. Bussen gick tio över tio ifrån Limmareds bussterminal så vi begav oss sedan dit. Bussresan till sigges var för riktigt rolig måste jag säga. Väl framme vid Sigges så höjdes min puls ännu ett snäpp, tänk fall jag inte kommer in. biljett in hade jag redan köpt på bussen. Gick fram till han som tog emot biljetterna han stämplade och jag fick precis som alla andra gå in på Sigges. Blev tusan skit glad! Haha. Väl där inne var det bara dansgolvet som gällde. Go kväll enligt mig iaf, tror jag haha. Hemma vid halv fyra sen på natten. Sov ungefär till kvart över sju idag, sen var det dax att sätta på sig fotbollsskorna igen. Fy tusan säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0