SÖNDAG

Hej, åt helvete med allt. Jag orkar inte! Allt känns helt meninglöst! Detta har varit den hemskaste helgen på länge. Man ska inte klaga men jag gör det ändå. Jag antar att ni läsare inte vill dela med er av mina problem så jag tänkte ta upp det mest positiva med denna helgen. Jag har tjänat 600 spänn och jag har underbara vänner och familjer. Detdär med familjen ljög jag la om lite. Det har la varit mitt största problem denna helgen menmen.  Vill också berätta för er att jag har ungefär sådär 4 timmar av denna dagen gått och letat efter en ko som antagligen har kommit bort. Herregud! Två jäddrigt jobbiga prov denna veckan också. Ett i svenska B som handlar om typ Språkhistoria, noll koll på det kan jag säga er och så  ett i Arbetsmiljö och säkerhet, åt helvete med det också. Ja, gott folk jag som inte skulle nämna mina tråkiga helg-saker gjorde det ändå. Vill berätta att jag hittade ett skit läskigt hus och en koskalle ute i skogen. Tror jag ska döpa om min blogg till "dodadjur.blogg.se". Ha det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0