TISDAG

Hej, bjöd hela klassen på bullar i dag. Hoppas dom uppskattade det. I morgon är det Onsdag och det betyder sista skoldagen för denna veckan. Inga lektioner på Torsdagen och studiedag på Fredag. Grymt måste jag säga! Gjorde prov i dag också. Fråga mig inte hur det gick för de har jag inte en aning om haha. Ett prov i morgon också i "arbetsmiljö och säkerhet". Har inte kollat så mycket på det men känna som att det är självklara saker, aah eller inte. Ska kolla på det en gång till före jag går och lägger mig och i morgon också. Tränat idag. Inte så seriös träning  tycker jag, inte alltid ju lätt när Joel är i farten haha. Han gjorde ju sitt bästa iaf och vi hade roligt det ä ju det viktigaste. Börjar redan planera helgen. På fredag blir dte klassfest hemma hos mig. Lördagen är inte riktigt bestämd än faktist. Kanke umgås med Sofia Alexandersson. Men det är fortfarande ett frågetecken på den kvällen. Nehe nu ska jag sova. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0