TISDAG

Hej, ont i ryggen, mycket i skolan och förskyld.. Det kan fasiken inte bli värre nästan. Turismprov och redovisning i morgon, jobb på söndag och psykologiprov på måndag. OMG. Detta är väldigt mycket för min lilla hjärna haha. Match har vu ju också ju, på lördag klockan 11.00 i Nittorp. Vi möter Kindaholm. Sen klockan 15.00 är det en-kronamatch på Åsavallen också. NIK- Mariedal. Se till och kom dit. Mycket folk, gratis inträde och förhoppningsvis en grymt bra match. För att byta samtalsämne lite.. jag vill till Turkiettyp nununununununu.. SHIT vad jag längtar. 2 november då jäddrar lyfter vi. Jag, Simon, pappa och Jeanette. Jag ska köpa kläder, sola bada o äta melon. Gotttittt!  Bilderna jag pratade om i förrförra inlägget kommer upp här nu..



















Kommentarer
Postat av: mariana DG

fina bilder (:

2010-09-21 @ 10:52:12
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0