TORSDAG

Hej, måste packa, måste städa, måste fixa måste dona. Varför sitter man alltid framför datorn!? Blir förbannad på mig själv, finns saker som jag egenligen borde göra som är viktigare än att sitta framför 84 små knappar och en liten skärm. BUU för detta! Haha, ja i morgon blir det iaf skola som vanligt. 08.05-14.00. Efter skolan åker man in till U-hamn tillsammans med Johanna. Där ska jag fixa till kaluffsen lite och förhoppningsvis hinner vi med ett besök på Gúnters eller gunnars konditori. Sen åker jag och hon buss hem till Dalstorp för att mysa ännu mera. "Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör"! förhoppningsvis kommer jag bli nöjd med min frisyr, brukar jag oftast bli när jag åker till "Von Chef". Sen på Lördag är det jobb som gäller på Göllingstorpsmarknad. KOM OCH KÖP!!!!. Detta kommer la pågå mellan 10.00-14.00. Sen på kvällen var det la Sigges planerat, Yes Björn Rosenström! "Vi är pojkarna som busar med flickornas små musar trumpeten känns så len mellan era ben, om du drar ner min byxa, ska du få se en yxa, en yxa som gör allt för att få lite ballt!" Grym låt. Nu får jag la ta och lyfta på mitt arsle så det händer någonting här. Ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0