BB + grill

Hej! Lite grillat och Big Brother får förgylla resten av min kväll. JAG VET att jag borde sitta och plugga men jag säger som vanligt; Jag gör det i morgon. Och det är ju verkligen inte okej.. Förhoppningsvis är det inte bara jag som känner igen mig i detta, eller?;) Ja, kom hem från en ganska bra dag i skolan vid ungefär halv fem. Eftersom även denna dag erbjöd sol och blå himmel så tog jag kameran och begav mig ut för att foto vårat hav av vitsippor som finns bakom vårat hus. Jätte fint! Rätt som det var dök Zeb och Ruben upp så dom fick reagera modeller lite. Vill bara meddela att utan kundskap tycker jag det ä grymt roligt att fota :). Nu Real Madrid- Barcelona. PUSS
p.s Har ju glöm att tacka Anna och Sara för det jätte fina påskägget jag fick utav er. En kortlek, en påse marshmallows och ett presentkort på klädstället. Ni är så söta mina änglar!♥


Kommentarer
Postat av: Jea

Så fint Sandrus...och Zebben o Reubeeeeeeeeeeen-

2011-04-27 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0