Caffe latte

Hej, sitter även i dag på mammas jobb och dricker caffe latte. Att jag drack kaffe igår nämnde jag inte men nu vet ni det också!:) Jätte intressant. Jag missade Big Brother i dag. KATASTROF skulle jag vilja kalla det! Måste ta igen det i helgen. Typ fredag. En fredag när jag ska sitta hemma helt själv och äta och kolla TV. Det skulle jag därimot vilja kalla UNDERBART! Så det underbara tar ut katastrofen så vi avrundar detta inlägg med att jag mår bra!:) Jobb mellan 10-18. Sen en övernattning hos mormor och morfar tillsammans med min lilla mini-familj (Mamma och Simon, Stig fick bli hemma i dag men annars räknas han också till i "mini-familjen".) Hoppas på god mat, många skratt men även på att jag får ligga i den skönaste soffan! Nu ska jag inte slösa bort eran tybara tid längre. Ha det så bra! PUSS
Drömmen
Det här med drömmen verkar inte bli så bra så från och med nu lägger jag ner den verksamheten. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0