Depend

Depend nagellack, ja vad ska jag säga?! Har just nu 23 olika sorter av det märket och fler ska det bli kan jag lova er! Jag älskar det och färgerna är så fina. Känner mig som värsta reklamkärringen nu, men detta är sanningen haha. Ne men det är grymt och för er som inte tycker det är bra, "Dra åt pipsvängen!";). Var på Alina's mode idag och köpe med mig ännu tvåstycken hem. Ett guldigt och ett grönt. Så somriga färger! :)

Tillbaka till det vanliga livet och inte något reklamblad. Sitter här hemma för mig sjäv, snart blir det mat och sen Talang. Simon är i Dalstorp och Pappa jobbar. Så jag får la roa mig så gott jag kan! Taggar iaf inför hemmapremiären på Söndag och a-lags matchen i morgon!
  • Lördag klockan 14.00 på Åsavallen i Nittorp. NIK (a-laget)-Lödöse Nygård IK. Hemmapremiär!
  • Söndag klockan 18.00 Åsavallen i Nittorp. NIK (U19)-Byttorp. Hemmapremiär!

Kom och kolla på två förhoppningsvis bra matcher, stämningen kommer vara på topp och folket kommer troligtvis rulla in!  Tack och hej leverpastej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0