Det va mö då

Hej, dagen har faktiskt varit kanon. Började med att gå upp, äta frukost sen övningköra till Norra Unnaryd där jag och mamma sedan bytte plats. Väl framme i Jönköping så var det bara shopping som gällde. Hittade faktiskt tre plagg som jag tyckte om ordentligt mycket. Några dåliga bilder på dom finns här nedanför. Vi hann med mö på sex timmar. Fika, shoppa, äta och även tralla omkring lite i stan. Hann tom och springa in på MediaMark där jag köpte nya hörlurara till Ipod/datorn.
Kom sedan hem vid sex tiden. Då jäddrar fick man rycket. Drog ur allt jag hade i min garderob och började rensa ut och slänga det jag inte vill ha längre. Ringde också ner till Sara som fick komma hit upp och plocka det hon själv ville ha. Hoppas hon blev glad för det hon fick:). Vid typ halv sju ringer Maria och frågar ifall jag och Sara vill med till Tranemo (Invigning av Marias killes bil). Vi sa ja och åkte så glatt med till Tranemo. Väl hemma därifrån började grovstädningen på rummet. Datorn och skrivbordet ut och in med lite mer utrymme. Grymt skönt att inte ha den bröten här inne längre. Ja och nu står jag för första gången upp och skriver ett inlägg i min blogg. Ganska skönt att skriva stående ändå haha. Nu BB med mammi sen sleeeeeeping very much mother fucker. PUSS
Kan ta lite kort om vad jag köpt för kläder då:)(förlåt för dåliga bilder en jag orkar inte engagera mig i dag)
En klännning från H&M 149;-
Ett pat höga shorts från Rut m.fl 159;-
Ett par byxor från H&M 149;-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0