Hej

Hejdå kvällens träning och hej plugg och BB. Jag älskar verkligen att sitta och plugga detaljerade saker om Svealand. Min högsta dröm.. Eller inte!  Ge mig ett liv utan läxor och elände, snälla!
Lägger undan böckerna för några timmar iaf. Sätter mig och kollar BB sen blir det sängen. Börjar ju som sagt tolv i morgon men åker in till skolan redan vid åtta (ambitiös tjej här:)). In till Tranemo för att Plugga inför provet i turism. Sen är det även extra mattelektion vid halv elva. Ja usch då.. Jag har funderat på det.. Kommer jag sakna skolan sen när jag tagit studenten, skaffat jobb och är sambo?!! Hmm.. ingen vet. Orka vara så djup nu, över till morgondagens match..
Match mot Hössna i Timmele. Vi åker dit, värmer upp, spelar matchen, vinner och åker hem. Låter det bra? Det tycker jag iaf. Ja men då säger vi så och går och lägger oss då;) PUSS
Juste, inte för att skryta men erkänn jag har fått lite långt hår?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0