Hem ljuva hem

Hej min kära soffa, min goa säng och min gosiga katt. Borta bra men hemma BÄST! Hemma efter fyra jätte härliga dagar nere i Halmstad tillsammans med a-laget och U19. Toppen dagar! Men som sagt jätte skönt att komma hem till riktiga livet.
Eftersom att det tar så lång tid att ladda upp bilder här så får jag la informera om att både videoklipp och bilder finnsute på facebook för er som inte sett detta..:)
Träning, mat och sömn. Ja, det är la det vi har gjort varje dag. 12 timmars träning uppdelat på
fyra dagar. Det är inte illa! Bra gjort tjejer..
Nu känner jag spontant att man ska ladda inför en ny skol och träningvecka. Då säger vi la så..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0