Jobb 10-15

Hej, sitter just nu på mammas jobb. Övningkörde in till Borås idag. Eller inte hela vägen men en bra bit iaf. Börjar jobba klockan 10 så jag börjar la traska ifrån mammas jobb om en liten stund. Musik och ett bra tempo så är man snart framme. Är också grymt spänd på vad jag kommer få göra idag. Hörde att dom hade fått in en heldel nya kläder så det blir la till och plocka upp, larma och hänga det på rätt ställe. Gud vad roligt! Ska ev. få reda på hur mycket jag kommer få jobba i sommar. Hoppas iaf på några veckor. Ja vad ska man säga? Dagens lunch kommer bestå av kyckling sallad med salladsdressing. Till mellanmål (innan matchen) så blir det bara en vanlig macka (även ifall jag inte äter bröd) och en frukt till det. 
  
Men ni får ha det så bra så hörs vi ev. ikväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0