Lite frukost

Väl uppkliven ur sängen så hade mamma redan gjort frukost. En riktig hotellfrukost skulle jag vilja kalla de. Bacon med jätte goda mackor och så skagenröra på det. Hej tjock! Jo jag vet men det är söndag morgon och jag är jätte trött och då får man unna sig det.
Det var planerat att vi skulle komma iväg klockan tio men mamma står i duschen och Simon ligger i soffan och drar sig. Ne, verkar bli som vanligt. Vi kommer alltså iväg vid typ kvart över. Skit samma, bara vi hinner till Jönköping innan det stänger så blir jag glad.
Så vad behöver jag köpa? Jag behöver köpa det jag hittar och som jag tycker är snyggt. Mamma betalar hoppas jag:) Nu ska jag slänga på mig mascara sen drar vi..eller?! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0