Måndag fast söndag

Har typ haft fullt upp denna helgen så det har inte blivit så mycket uppdatering. Går direkt på lördagen, alltså påskafton. En väldigt lyckad kväll med både skratt, gött folk och lite dricka. Eller det blev la mycket dricka för endel men för mig var det lugnt. Ja vi blev la 15 personer på Musseronvägen tillslut. Som sagt, en lyckad kväll! Mådde prima skinka dagen efter iaf fall. Alltså på söndagen haha. Nu över till dagens bravader.. Vaknade och åkte till Nittorp. Där samlingen till matchen befann sig. Åkte med Pia Larsson både till Borås och hem. Började U-lags matchen med en 2-0 seger. Själv gjorde man ett mål och fick ett gult kort:)ALL IN!:)Åkte sedan vidare för att kolla på a-lagets seriepremiär mot Byttotp. Även dom vann efter en hård match. 2-1 till Nittorp alltså.Så jag skulle vilja sammanfatta den dagen med att vi glatt fick ta med oss sex poäng hem till NIttorp. Nu kör U19 hemmapremiär på måndag mot Byttorp. Då jäklar ska här köttas! Ja juste, bilder från Lördagens bravader kommer finnas på min facebook någon gång under morgondagen för er som är vän med mig. Annars är det bara och skicka en vänförfrågan babes! Haha
Nu ska jag plugga matte sen sova. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0