opps..

Fölrlåt ännu en gång för dålig uppdatering för de få som läser min blogg.. kan berätta lite kort om vad som hänt de senaste dagarna:
Fredag-först skola sen lite mat och vin hos Anna sen drog vi vidare ner till Fokus. Var nog tyvärr lite för nykter för att dansa omkring med alla glada och fulla där nere. Ja före festigheterna så fick jag ett samtal.. Ven kunde det vara ifrån?! Jo, KappAhl. Gjorde alltså min första jobbdag i på mitt "nya" jobb i Lördags (mer till det sen). Jag och Anna gick hem från Fokus vid typ 1 medans de två andra övernattningsgästerna stannade kvar och partayade lite til, Emilia och Myl.
Lördag-gick upp vid åtta tiden, ner till boråsbussen vid kvart i nio. Var inne i Borås vid tio. Gick i affärer och sen KappAhl vid elva till två. Gick bra och det var grymt roligt! :) Efter väl utfört arbete bar det av till Dalstorp sen vidare till Norra Unnaryd. Rolig kväll måste jag säga:)
Söndag-jävligt bakis och go, åkte till mormor och morfar på middag sen var det nattinatti direkt kan man säga.
Måndag-började vid tio tiden så drog mig upp ur sängen vid nio. Sen iväg till den plågsamma skolmåndagen. Sen hem till en planerad egenträning och pluggeftermiddag. Det ändrades fort. Fick bli Elfsborg-Häcken ist! :) Rolig match!
Tisdag-gick upp vid sju, till skolan som i dag slutade fem över tio. Direkt in till Borås sen Ullared med min bästa vän, mormor♥. Helt underbart rolig eftermiddag! Bilder på det jag köpte kommer nog ev in i morgon.
Nu ska trötta och slitna Sandra duscha sen sova mig lite.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0