Påsklov=jobbvecka?!

Okey, ska det vara såhär? Vaknade av att butikschefen på KappAhl ringde till mig. Har typ aldrig rest mig så fort upp ur sängen som i dag, blev näst inpå lite uppspelter:). Ja iaf, hon frågade ifall jag kunde jobba mellan 10-18 både Onsdag och Torsdag, Jag tackade ja så ja vad säger man, "Pengar rullar in som det ska det går bra nu"? MEN VISST FAN!!!! Efter att precis ha lagt på luren så kommer jag ju på att jag har match på Onsdag. Satans röv! Fick ringa tillbaka till henne och fråga ifall det var okej att jag går 15 på Onsdag och självklart gjorde de det. Tack gurselov!:)

Där var första problemet löst nu hade jag bara ett kvar att lösa. Mitt jobbande hos pappa skulle ju också utföras på Onsdag. SHIIT! Ringer fort som tusan till honom och säger att jag inte kan, han säger till mig att jag ska komma upp i dag ist. Jag ringer till farmor, hon hämtar mig. Det var stressigt där ett tag, eller det var mö som jag brukar säga men dte löste sig tillslut. Har alltså spenderat dagen i Hulared. Kapat ved, målat trädgårdsmöbler, rensat häcken mm. Gött att även pengar kan rullas in på hemmaplan. Efter avslutat arbete satte jag mig ute på trappan tillsammans med min hund och katt. MYSIGT!

Ja som sagt åker iaf ifrån Borås vid 15.56 i morgon är i Tranemo vid 16.19 och då kommer matchbilen och stå där och vänta på mig. Sen jäddrar drar vi till Mys hemmastad, Håckvik för att göra vårat bästa på matchen. Matchen som ska spelas mot Burseryd. Ja lycka till till oss och Godnatt ifrån mig.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0