Slutspel i hockey

Va fan äre här?! Jag sitter och kollar på slutspelet i ishockey. Bror min har hand om dosan ikväll, iaf fram till tio för sen är det BB som gäller. Så vad har jag gjort i dag. Skolan, bakat och suttit i soffan. Ja, det har la inte blivit mycket mera gjort än så. Jätte skönt känner jag spontant!:) I morgon blir det skola, plugg och träning. Hörs då. PUSS

P.s. Jag är kär i hans röst.. LYSSNA!♥
DRÖMMEN
Ja, hej och välkomna till drömmen. Gör premiär för detta nya tema på min blogg i dag! Hoppas ni uppskattar det
-Natten mellan 11-12 april
Jag skulle duscha med någon/några hemma hos Familjen Alexandersson och så skulle vi ta varsin handduk. Men det gick inte för i handdukarna befann sig fullt med massa småkryp. Jätte äckligt!  Det va la de jag kommer ihåg ifrån denna nattens bravader. Det kommer förhoppningsvis nya i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0