Träning i sol och värme

Kan det bli en shortsträning tro?! Hmm.. ja det är frågan. Bestämmer detta när jag kommer ut till Nittorp. Åker precis som vanligt ut med Malin. Känns stabilt!:) Kan också bli den första grästräningen på hemmaplan i kväll. Hoppas hoppas:)Solen skiner och graderna ligger uppe på 16. Helt okey måste jag ju spontant påstå!
Lite förändring i bloggdesignen skulle ju sitta väldigt fint faktiskt. Får ta mig ett snack med Elina någon dag.Gud vilket tråkigt inlägg haha. Kan ju för er som är intresserade berätta att jag plocka mina äckliga buskiga ögonbryn förut. Nu är dom fina och släta mmmmm:). Nehe, Ha det fint så hörs i morgon. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0