Årets första

Vaknade la för en stund sedan, nu har jag placerat mig i soffan för några timmars vilande inför den kommande jobbhelgen. Har inte arbetat på hur länge som helst så det ska bli super kul att komma tillbaka till helgvanorna. Idag är det första gången någonsin som jag ska vara med och servera ett julbord, även det ska bli spännande. Och kanske får man ta sig en smakbit, då blir det även mitt första julbord för året.
Över till något annat. Ja juste, juleljus! Jag förstår mig inte på folk som täcker hela sin trädgård med massa färgglada, blinkande och rent utsagt JÄTTE fula juleljus. Okej att det kan vara mysigt och fint med en liten lysande buske men va fasiken, man får la behärska sig lite. Jag blir nästan lite irriterad! Okej, jag accepteras att folk tycker olika saker är olika fint men ja, jag vet i tusan vad jag ska säga haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0