Min första julklapp

Trött och tjurig klev jag in i skolan omedveten om vad mode och stil var, med det ville jag ha sagt att jag såg ut som en åsna idagen. Jag gick till caffan dit man alltid går på morgonen,  där satt som vanligt my med några andra. GOD JUL säger hon och räcker fram en julklapp. Redan där blev jag lite gladare men fortfarande inte jätte glad. Glädjen kom först på riktigt när jag ser vad det är i mitt paket. RÄKCHIPS, ja riktiga livs levande räkchips, sådana man får på chinarestaurang ni vet. Man säger alltid att det är tanken som räknas men denna gången var det nog ta mig fasiken innehållet som var tanken. Dom tog la slut på typ 1 minut.. BU!
Ville iaf tacka my för den första och den kortvariga julklappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0