Nittorp upp till division ll

Hej alla 58 trogna läsare! Hoppas livet flyter på för er precis om det gör för mig. Visst dyker det upp uppförbackar som kan vara svåra att ta sig upp för men när man väl nått toppen så är man så lyckligaste människan i världen. Jag kämpar på och jag vet att jag kommer nå toppen av berget någongång..

Skulle vilja önska alla en riktig GO fortsättning. I övermorgon är det nyårsafton och det betyder god mat och dryck med fina vänner. Känns skönt att ha bestämt vad man ska göra på årets mest överskattade dag.
Ikväll är det träning, ifall någon vänlig själ vill ha med mig ut i bilen till Limmared vill säga. Jag jagar skjuts för fullt! Om jag inte hittar någon så blir det nog lite städning och mys med familjen ist.
Imorgon fyller min pappa år, blir dock inget kalas eftersom han har gått och fått magsjuka. Onödigt far min. Nu blir det FIFA12 med Simon. Ha det!


Kommentarer
Postat av: sahra

Tja bruttan. I och med att jag inte har den här tidningen hemma så snor jag denna bilden utav dig. Hoppas du inte blir allt för ledsen ;) Gott nytt år!

2011-12-30 @ 13:22:42
URL: http://saahra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0