Premiär gott folk

Spontan och jävligt rolig kväll!
Ja, det är la så man kan sammanfatta hela fredagenskvällens bravader. Efter skolan bestämde sig jag och Anna för att dra in till Harry´s lite senare på kvällen. Jag begav mig först hemåt för att packa och hämta lite andra grejer sen iväg till Limmared där jag möttes upp av en glad Anna. Vi gjorde iordning oss, åt och sedan kunde förferran starta. Bussen gick sedan nerifrån bussstationen vid kvart i nio. Rolig busstur med massa prat och bus tillsammans med länghemseliten. Väl inne i Borås så var det bara att trottsa regnet och traska på med långa steg mot Harry´s. Bra musik, roliga människor och god dricka. Det är la det som behövs för att det ska bli en så fin kväll som möjligt! ELLER?!! Måste ju nämna att det var krogpremiär för mig igår (som 18åring), visst är jag cool? haha
Vaknade i morses och mådde förvånandsvärt bra efter att ha fått i mig några shot dagen före hihi. Nu sitter jag hemma i min egen soffa och inväntar jobbet som idag startar klockan tre. Simon är och tränar så jag får la ta och laga lite mat till honom och mig. Ha det jätte fint så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0