The last time

Dagen började med sång i konstgalleriet i Tranemo där bankpersonalen bjöds på frukost. Det gick bra och det var ju självklart jätte roligt men ändå sorligt efter som det var sista gången. Sista gången man sjöng en lucia/julsång med denna underbart begåvade kör.
Hade nog ändå inte haft tid med mer körövningar nu, skolan DÖDAR verkligen. Det är inget roligt! Ja, visst är det så synd om mig hihi. Förutom att jag hade uppskattat att alla mina läxor var gjorda så hade jag även velat sova i ett par dygn. Jag är så trött, såfort jag inte gör något så slås mina ögon ihop. Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Det säger jag nu, men så kommer det inte bli eftersom det är bonde söker fru-bröllop vid 20.
Juste glömde ju nämna att vi varit i Borås med klassen i dag också, på någon presentationsföreläsning. Ganska intressant faktiskt även i fall ögonen nästan smällde ihop. I helgen är det fult upp precis som vanligt, vad jag ska göra skriver jag här någon annan dag. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0