Down to the hell mother fucker..

Okej att min kära katt Freja är trött men vad tror ni inte jag är? 6 timmars storstädning. Plus att jag bara han med övervåningen av vårat ovanligt stora, breda, långa och höga hus. Får helt enkelt ta undervåningen på onsdag. För i morgon ska jag leka med Becca som nu är hemma i Sverige fram till den 9 januari. Kommer under stora delen av mitt lov umgås med henne. Eller Rebecca? Hihi
Snart är det jul gott folk, JOHO tro det eller ej! Det här med en vit jul kan ju flyga till mina drömmar, hörde att det skulle bli några plusgrader till helgen. JÄTTE ROLIGT! Down to the hell mother fucker......
Skolan i dag var la helt okej skulle jag vilja säga, gick mellan 8.05 och 10.10. Väldigt ansträngande måste jag säga! I morgon blir det långdag eller till 13.40 iaf.. Lång om man jämför med idag.. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0