Dan före dan före doppardagen

Började hemmadagen med en tupplur på typ 2 timmar (skönt säger jag bara). Sen bar det av er till Kabben för att säga GOD JUL till alla mina jobbakamrater och även ett besök på ICA för att komplitera det mamma glömde köpa i Tranemo. Besöket på Kabben blev bättre än vad jag trodde då jag fick en jätte fin julklapp av bossen min. Ett presentkort på Lindex för 500:-. Fattar ni? jag kan ju handla massa kläder sen. Dock har jag bestämt att jag inte längre ska köpa sådana kläder som jag inte kommer använda, tänka efter innan jag köper kläder. Jag vet inte hur mycket pengar jag slängt ut på kläder och annat under detta senaste året. Jag hade varit så rik ifall jag sketigt i att köpa allt onödigt.
Över till lite mer roliga och mysiga saker. Har ju faktist gjort mycket mer saker än ett besök i Dalstorps city och en tupplur. Jag har tillsammans med mamma och simon gjort knäck, lagat och ätit julmat och förstårs klätt granen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0