Feel like myself again

online gif creator online gif creator
Är så jävla mycket nöjdare med mig hår nu kan jag tala om för er, nu är jag mig själv igen. Känns bra! Sitter och kollar Kalla fakta. Det handlar om botoxoperationer och alla det försök det gör på små råttor och möss. Fy, säger jag bara. Stackars djur som plågas så.. Idag var min sista dag på ÖNSKA och det var faktiskt lite tråkigt, kommer sakna alla härliga personligheter dock inte arbetsuppgifterna. I morgon är det skola och det betyder Samhällskunskapslektion. Samhäll=BAJS! Nu ska jag sova så godnatt säger jag till alla er där ute i världen och speciellt till er som läser min väldigt braiga blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0