Va fan.. ?

En bild på mig och mamma från i somras
Jag skulle ju inte få ont i halsen och bli täpt i näsan nu.. Det hade jag ju bestämt! Hela helgen är ju uppbokad eller nästan iaf. Ikväll skulle jag egenligen blivit firar av de tjejer som inte gjorde det på mitt kalas, ja ni vet överraskningsutflyckt typ men saker kommer emellan så det blir inte av ikväll. Och ni som läser detta som skulle med ikväll, det är lugnt! Så ja, ikväll blir det bara lugnt med tv tittande och lite så. I morgon ska jag tillsammans med laget åka skidskor i Nittorps ishall, sen blir det mat och firande av A-K och josefina i Lillsjön. SKOJ, längesedan vi hittade på något med laget nu!
Som ni kanske förstår så är jag inte i skolan i dag, så nu ska jag knarka i mig alvedon och te. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0