älska västtrafik

Hoppas ni förstår att jag var ironisk i min rubrik. Jag hatar Västtrafik.. Fick stå och vänta på bussen i en timma i dag. Ringde till Västtrafiks kundservice men dom var ju helt inkompetenta dom med. CP! Sen när vi väl kommit hälften så har vi glömt folk i Nittorp så vi är tvungna att vända och hämta dom. STÄM VÄSTTRAFIK!
Över till de lite mer positiva. Skolan har varit helt okej. Efter skolan så åkte jag till kyrkan på dirren. Sjöng en ny låt som ni säkert känner igen. Sara Löfgren- Starkare. Grymt bra låt som jag verkligen ska satsa på. Väl hemma där ifrån så åt jag och sedan ner och spinna och köra lite styrka i en och en halv timma. Nu är jag även hemma där ifrån, sitter och kollar på sexualkunskap  men nu hör jag att min kudde skriker efter mig så godnatt gott folk!
tycker denna bilden är så klockren så det fick bli den i dag :)

Kommentarer
Postat av: annnnnie

hahahaha! bilden är så jävla grym! och västtrafik....ååååååh... jag citerar björn gustafsson: "må västtrafik brinna i helvetets eldar.."

2011-02-08 @ 09:52:09
URL: http://anniekerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0