DUKTIG SANDRA

Fyra timmars skidåkning i Ulricehamn, en timmas mattepluggning vid köksbordet och tillslut en och en halv timmas fotbollsträning i Limmared. Det är den nyttan jag har och ska göra idag. Mellanlandade precis i soffan en stund. Åker iväg och tränar vid sju. Hörde att det var benstyrka som stod på schemat i dag. Jätte härligt såhär efter några timmar i backen. Ne, klaga klaga! Jag älskar att träna.. En dag närmare fredag också. LOVE IT! Nu en tuppis sen packa..
Ursäkta tråkigt inlägg men jag orkar inte haha. Har inget att skriva om heller. Eller jo, ifall ni har något förslag på någon snygg party tunika, tröja eller blus så hör gärna av er.. ska ju nämligen till Göteborg på fredag och då tänkte jag festa till det med att köpa en ny snygg topp... tack på förhand!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0